Nieuws

Nieuwsoverzicht

29/07

Arbeidsmarktmonitor 2014: LinkedIn belangrijkste middel voor arbeidsmarktoriëntatie onder wo-studenten

Door:
Véronique Oonk

LinkedIn is de belangrijkste website voor universitaire studenten die zich oriënteren op de arbeidsmarkt. Dat blijkt uit de Arbeidsmarktmonitor 2014 van Make a Move Nederland, uitgevoerd door Intelligence Group. Voor het eerst zijn social media het belangrijkste oriëntatiekanaal voor studenten, belangrijker dan banenbeurzen en vacaturesites. Uit het onderzoek blijkt verder dat...

23/07

Fast Moving Consumer Goods wint aan belangstelling onder wo-studenten

Unilever meest favoriet onder academische studenten Rotterdam 23 juli 2014 - Dit is één van de conclusies uit de Arbeidsmarktmonitor 2014 onder bijna 900 Nederlandse wo-studenten. De monitor focust op de belevingswereld en het oriëntatieproces van academische opgeleiden op de arbeidsmarkt. Daarbij is onderscheid gemaakt tussen de totale groep wo-studenten en de High Potentials...

18/07

Met uw team naar alle trainingen van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie

Door:
Geert-Jan Waasdorp

In het najaar staan 14 nieuwe en helemaal up-to-date master- en expertclasses op het programma van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Met op 11 december 2014 het eindejaars evenement "De Wereld Werft vast en flex".  Met de CompanySeat van de Academie (lees alle details in de flyer) heeft u een stoel bij elke master- en expertclass. Daarbij heeft u ook toegang tot de online...

sluiten