Nieuws

Nieuwsoverzicht

03/03

Hoe ziet het vakgebied recruitment eruit in 2015?

Om een totaaloverzicht te krijgen op het recruitmentvakgebied anno 2015, is de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie gestart met het onderzoek ‘De Stand van Werven 2015′. Doel van dit onderzoek is om trends en ontwikkelingen in kaart te brengen, prioriteiten van recruiters, hoe werkgevers werven en hoe effectief de verschillende wervingskanalen zijn. De resultaten zullen gebruikt...

02/03

Data driven vacatureteksten door Voor Tekst en Intelligence Group

Wat zijn op dit moment kritische wervingsfactoren voor je doelgroep? Hoe zorg je dat je doelgroep in beweging komt? Wat zijn de meest gewenste arbeidsvoorwaarden? Voor goede arbeidsmarktcommunicatie zijn de antwoorden op deze vragen onmisbaar. Daarom is Voor Tekst, het tekstbureau voor arbeidsmarktcommunicatie, een samenwerking aangegaan met onderzoeks- en adviesbureau Intelligence Group....

23/02

iG! trots op Studentenklankboard Rijksoverheid

Vanaf augustus 2013 sparde een groep van 45 studenten, het Studentenklankboard, een jaar lang met de Rijksoverheid over de vraag: hoe kan de Rijksoverheid wo- studenten met een financieel-economische, technische en ICT-achtergrond beter bereiken en haar imago ten opzichte van deze groepen verbeteren? iG! is trots op het succes van een jaar lang intensieve samenwerking. Het Studentenklankboard...

sluiten